Rapla perearstikeskusega ühenduse võtmisel on patsiendi esimene kontakt kas meie kliinilise assistendiga või pereõega. Meie pereõed on pädevad nii ägedate kui ka krooniliste haiguste nõustamisel ning aitavad teie terviseprobleemile kõige optimaalsema lahenduse leida. Sageli ongi kõige kiirem ja parem lahendus pereõe telefonikontakt või visiit, alles seejärel perearsti külastamine.

  • Rapla perearstikeskuse lahtiolekuaeg E – R 8.00 – 18.00

Tervisemure korral soovitame meiega kontakteeruda e-pöördumise kaudu, sest nii saame teie mure automaatselt telefoniliine koormata kätte ning oskame hinnata, kui kiiresti ja millist abi vajate. Vajadusel võtame teiega juba teile sobival ajal ise ühendust. E-pöörduda saab 24/7, aga e-pöördumistega tegeletakse keskuse lahtiolekuaegadel.

  • Vajadusel võite meie keskusesse pöörduda telefoni kaudu 4855344.
  • Lahtioleku välisel ajal soovitame pöörduda perearstiabi infoliinile 1220 või 634 6630.

E-MAILIDELE VASTAME 3 TÖÖPÄEVA JOOKSUL

Soovitame meile helistamisel arvestada, et kõnede tippaeg on iga päev üldiselt 8.00-10.00, eriti esmaspäeval ja reedel. Tipptunnil võib ette tulla ka kuni 10-15-minutilist ooteaega, mistõttu eriti soovitame proovida e-pöördumist.

Erakorralise tervisemure korral kutsuda vajadusel kiirabi 112 või pöörduda Raplamaa haigla EMOsse.

Rapla perearstikeskus teenindab rohkem kui 12 000 patsienti, meie keskuse nimistutes on võrreldes keskmisega oluliselt rohkem eakaid ning krooniliste haigustega isikuid. Selleks, et iga meie patsient saaks temale õigel ajal õiget abi, on väga oluline sõbralik koostöö meie patsientide ja personali vahel.