Uus mugav võimalus keskusega suhtlemiseks: e-pöördumine

Uus mugav võimalus keskusega suhtlemiseks: e-pöördumine

Rapla perearstikeskuse nimistutes on kokku rohkem kui üle 12 000 patsiendi ning sageli teeme tööpäeva jooksul 400-800, tippaegadel ka üle 1500 telefonikõne päevas. Tavaliselt on kõige kiirem aeg tööpäeva hommikuti 08-10 vahel ning eriti esmaspäev ja reede. Telefonikõne puhul ei ole aga meie jaoks ette teada meie patsientide probleemi sisu, see selgub arusaadavalt telefonikõne jooksul. Probleemi kes-ees-see-mees lahendamiseks oleme tekitanud oma patsientide jaoks lisalahenduse meiega kontakteerumiseks ja oma tervisemurede lahendamiseks: e-pöördumine.

E-pöördumise kaudu on võimalik enda mitte vältimatut abi vajavast terviseprobleemist 24/7 teada anda, telefoniliine koormata. E-pöördumise kaudu kirja pandud tervisemure või küsimused edastatakse meieni automaatselt ning saame hinnata millist abi kui kiiresti vajate. Praktilises elus tähendab see näiteks väga mugavat viisi, kuidas retseptide pikendamist või tõendite soovist meile teada anda, samuti ka näiteks nädalavahetusel haigestumisest eriti juhul, kui vajalik on ka ajutine töövõimetusleht.

Sõltuvalt tervisemurest, võib arst või õde pärast e-pöördumise kätte saamist ise ühendust võtta, et vajadusel näiteks lisadetaile küsida, ravisoovitusi jagada või näiteks visiidiaega pakkuda. Kuna patsiente on palju, siis isegi juhul, kui Rapla perearstikeskuse arstidel oleks telefonitunnid, üritaksid kõik korraga samaaegselt meile helistada. E-pöördumisega on võimalik sageli telefoni otsas rippumist vältida ning enda tervisemure kohta teavet jagada niimoodi, et arst ja õde saab juba enne kontakti võtmist probleemi süveneda ja järgmised sammud sinu jaoks välja mõelda.

Rapla perearstikeskuse meeskond tegeleb töövälisel ajal edastatud e-pöördumistega keskuse lahtiolekuajal E-R 08-18 (v.a. riigipühad). Üritame igaühe probleemi lahendada nii kiiresti kui võimalik, plaaniliste ja mitte kiireloomuliste muredega tegeleme üldiselt 1-3 tööpäeva jooksul.